Pradžia
Svetainės medis
DUK
Klausimai / Pasiūlymai
Versija neįgaliesiems
El. paštas (specialistams)
Paieška:
Būk fiziškai aktyvus
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Marijampolės savivaldybės
visuomenės sveikatos biuras
biudžetinė įstaiga
Lietuvininkų g. 18, Marijampolė
Tel. (8 343) 59 213,
info@marijampolesvsb.lt
Juridinių asmenų registras
Kodas 301618682

Kokio tipo visuomenės sveikatos biuro organizuojami renginiai Jus domina labiausiai?

Paskaitos
Žygiai
Sveikos mitybos skatinimo ir nutukimo prevencijos konsultacijos
Streso valdymo praktiniai užsiėmimai
Mankštos
Teoriniai–praktiniai fiziniai ir psichikos sveikatos užsiėmimai
Daugiau informacijos
Renginių kalendorius

<< gegužė, 2019 >>
PATKPŠS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

























Žmogui fizinis aktyvumas reikalingas lygiai tiek pat, kiek maistas ir oras. Tai ypač svarbu mokyklinio amžiaus vaikams, kurie intensyviai auga ir tobulėja. Daugeliui žmonių kaip ir tau neįdomu sportuoti ar užsiimti fizine veikla. Kaip ir tu, jie randa įvairiausių atsikalbinėjimų:
  • "Mėgstu žiūrėti televizorių", "Nenoriu praleisti savo mėgstamiausios TV programos";
  • "Man įdomiau žaisti kompiuterinius žaidimus";
  • "Sportas - nuobodu";
  • "Nė vienas mano draugas nesportuoja";
  • "Man nereikalingi tie raumenys";
  • "Man nepatinka komandinis žaidimas"
  • ir t. t.
Ar nemanai, kad smagiau jaustis gerai?
Sveika mityba ir mankšta. Štai geros savijautos receptas! Fizinė veikla mums labai naudinga, tačiau dažnai jos vengiame. Kodėl? Dažniausiai todėl, kad painiojame fizinę veiklą su didžiuoju sportu. Nereikia būti čempionu, kad jaustumeisi sveikas! Mankšta neprivalo būti sunki. Tiesiog žinokite, kad judėjimas yra judėjimas: kuo daugiau nuveikiate, tuo sveikesnis esate. Sportavimas - tai šaunus judėjimo būdas, tačiau naudos teikia ir ramesnė veikla, kaip kad vaikščiojimas, žaidimai parke, pagalba tėvams darže, įvairūs smulkūs darbeliai namie, šuniuko vedžiojimas ir tvarkymasis.
piramid___1.JPG
Fizinio aktyvumo nauda
  • Gerai jautiesi
  • Gali susirasti naujų draugų
  • Geriau susikaupi
  • Mažiau sergi
  • Geriau augi
  • Linksmai praleidi laiką
  • Esi stipresnis
Jei nesi pasirengęs sportuoti kas savaitę ar kasdien, yra daugybė paprastų būdų "pradėti nuo smulkmenų":
  1. Išjunkite televizorių arba kompiuterį. Bent sykį per savaitę nuveikite ką nors sunkesnio nei sėdėjimas ant sofos.
  2. Imkitės namų ruošos darbų. Tai nėra labai įdomi veikla, bet jūs judėsite ir kartu pradžiuginsite tėvelius!
  3. Daugiau vaikščiokite. Kai tik turite galimybę, lipkite laiptais. Užleiskite liftus ir eskalatorius vyresniems žmonėms. Išveskite šuniuką.

Galbūt galėtumėte sudaryti sąrašą darbų, kuriuos paprastai atliekate per savaitę. Jei pamatysite, kad praleidžiate per daug laiko ant savo sofos, sudarykite naują sąrašą, į kurį pamėginkite įtraukti naujų būdų, priversiančių daugiau judėti.




Parengta pagal Europos komisijos Žemės ūkio ir kaimo plėtros programos "Skanioji kompanija" informaciją
Paveikslas Marijampolės savivaldybės visuomenės sveikatos biuro