Pradžia
Svetainės medis
DUK
Klausimai / Pasiūlymai
Versija neįgaliesiems
El. paštas (specialistams)
Paieška:
Ką pasirinkti?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Marijampolės savivaldybės
visuomenės sveikatos biuras
biudžetinė įstaiga
Lietuvininkų g. 18, Marijampolė
Tel. (8 343) 59 213,
info@marijampolesvsb.lt
Juridinių asmenų registras
Kodas 301618682

Kokio tipo visuomenės sveikatos biuro organizuojami renginiai Jus domina labiausiai?

Paskaitos
Žygiai
Sveikos mitybos skatinimo ir nutukimo prevencijos konsultacijos
Streso valdymo praktiniai užsiėmimai
Mankštos
Teoriniai–praktiniai fiziniai ir psichikos sveikatos užsiėmimai
Daugiau informacijos
Renginių kalendorius

<< gegužė, 2019 >>
PATKPŠS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

























  Judėjimo aktyvumo ir jo įtakos fizinei būklei masiniai tyrimai rodo, kad ikimokyklinio ir jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų optimali judėjimo norma kasdien yra 3 – 4 valandos.

Fizinis aktyvumas yra svarbi sveikos gyvensenos dalis. Judėjimo nauda ženkli ir jaunam, ir senam. Kaulai, sąnariai, raumenys, o ypač širdis, ilgai išliks jauni, jeigu duosite jiems darbo. Fiziniam pajėgumui būdingos trys sudedamosios dalys: ištvermė, jėga ir lankstumas.

Ištvermė – tai gebėjimas vienodu tempu, be poilsio pakankamai ilgai daryti tam tikrus judesius. Tai priklauso nuo jūsų širdies, plaučių ir raumenų stiprumo.

Jėga – mažiausiai ketvirtadalį jūsų kūno masės sudaro raumeniniai audiniai. Dėl šių audinių esate stiprūs – gebate sutelkti raumenų jėgą stumdami, keldami ar nešdami sunkų daiktą.

Lankstumas – gebėjimas susilenkti, išsitiesti ar pasisukti, daryti įvairius judesius. Žmogaus lankstumas priklauso nuo to, ar lengvai juda jo sąnariai, raumenys, bei sausgyslės.

Fizinė veikla gali būti įvairi
Pradėti mankštintis niekada nevėlu. Kiekvienas gali pasirinkti tinkamą mankštos rūšį, kuri stiprins fizinę jėgą, didins lankstumą ir ištvermę.
PASIRINK.JPG
Pavojinga mankštintis, jei:
  • Fizinių pratimų metu ar tuoj po jų pajuntate skausmą už krūtinkaulio, kairėje rankoje, petyje, ar kairėje kaklo pusėje,
  • Svaigsta galva, ar buvote netekę sąmonės,
  • Po lengvų krūvių atsiranda dusulys,
  • Net po lengvo krūvio stipriai išmuša raudonis.