Pradžia
Svetainės medis
DUK
Klausimai / Pasiūlymai
Versija neįgaliesiems
El. paštas (specialistams)
Paieška:
Važiavimas dviračiu
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Marijampolės savivaldybės
visuomenės sveikatos biuras
biudžetinė įstaiga
Lietuvininkų g. 18, Marijampolė
Tel. (8 343) 59 213,
info@marijampolesvsb.lt
Juridinių asmenų registras
Kodas 301618682

Kokio tipo visuomenės sveikatos biuro organizuojami renginiai Jus domina labiausiai?

Paskaitos
Žygiai
Sveikos mitybos skatinimo ir nutukimo prevencijos konsultacijos
Streso valdymo praktiniai užsiėmimai
Mankštos
Teoriniai–praktiniai fiziniai ir psichikos sveikatos užsiėmimai
Daugiau informacijos
Renginių kalendorius

<< liepa, 2019 >>
PATKPŠS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

























bike_trip_1.jpg

Kineziterapijos specialistai dviratį įvertina, kaip vieną iš geriausių priemonių gerai žmogaus savijautai užtikrinti, nes dviračiu važiuoti yra ne tik smagu, bet ir naudinga. Važiuojant dviračiu didėja ištvermė, gerėja širdies ir plaučių kraujotaka, stiprėja kojų ir sėdmenų raumenys, didėja kojų sąnarių lankstumas, o malonūs pojūčiai slopina darbo ir buities rūpesčius, padeda išvengti neigiamų streso padarinių. Be to, važiuojant dviračiu, žmogus išgeria daugiau vandens, atitinkamai – greičiau valosi jo organizmas. Dviratis taip pat padeda reguliuoti kūno svorį, gražina figūrą, gerina raumenų, ypač kojų raumenų tonusą. Tai – sveikatai naudingi kriterijai, jau nekalbant apie finansines išlaidas, naudą gamtai ir pan.

Taigi, minant pedalus dirba visi kūno raumenys (skirtingai nei vairuojant automobilį), dėl nuolatinio fizinio krūvio tu atrodysi jaunesnis, sveikesnis ir linksmesnis.

Sutaupysi ir įgausi puikią fizinę formą. Sutaupysi nutraukdamas sporto klubo abonentą. Svorių kilnojimas uždaroje patalpoje niekuomet neatstos važiavimo gryname ore. Pedalų mynimas prilygsta puikiai kardio treniruotei, kuri yra širdies raumens bei kraujagyslių sistemos stiprinimo pamatas. Svarbu ir tai, kad važiavimas dviračiu nėra toks žalingas mūsų sąnariams kaip, pavyzdžiui, bėgimas.

Naudinga emocinei sveikatai. Buvimas gryname ore organizmui padės geriau pasisavinti deguonį, graži aplinka – atsipalaiduoti. Įrodyta, kad streso hormonas, kurį gamina žmogaus organizmas, gali būti slopinamas tik fiziniu krūviu, todėl pasivažinėjęs dviračiu jausiesi ne tik fiziškai energingesnis, bet ir emociškai stabilesnis.

Dviračių sportui nėra jokių amžiaus ribų!

Kaip išsirinkti tinkamą dviratį skaityk www.marijampolesvsb.lt.