Pradžia
Svetainės medis
DUK
Klausimai / Pasiūlymai
Versija neįgaliesiems
El. paštas (specialistams)
Paieška:
Naujienos
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Marijampolės savivaldybės
visuomenės sveikatos biuras
biudžetinė įstaiga
Lietuvininkų g. 18, Marijampolė
Tel. (8 343) 59 213,
info@marijampolesvsb.lt
Juridinių asmenų registras
Kodas 301618682

Kokio tipo visuomenės sveikatos biuro organizuojami renginiai Jus domina labiausiai?

Paskaitos
Žygiai
Sveikos mitybos skatinimo ir nutukimo prevencijos konsultacijos
Streso valdymo praktiniai užsiėmimai
Mankštos
Teoriniai–praktiniai fiziniai ir psichikos sveikatos užsiėmimai
Daugiau informacijos
Renginių kalendorius

<< liepa, 2019 >>
PATKPŠS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

























2014.03.17
Kviečiame į nemokamas kalanetikos treniruotes

Marijampolės savivaldybės visuomenės sveikatos biuras kviečia į kalanetikos treniruotes

Šią gimnastikos rūšį kai kas dar vadina Anglijos karalienių arba aukštuomenės gimnastika, mat ją savo organizmui stiprinti bei puikiai formai palaikyti yra pasirinkusi karalienė Elizabeth ir kitos monarchijos moterys. Į Lietuvą kalanetika atkeliavo maždaug prieš 7-8 metus, o paskutiniuoju metu itin išpopuliarėjo.

Kalanetikos įkūrėja - amerikietė buvusi balerina Callan Pinckney. Baigusi karjerą ji ilgai keliavo po Rytus, gyveno Himalajuose, Tibete, aplankė Indiją ir Nepalą. Viešint šiose šalyse moteriai gimė idėja sukurti unikalų pratimų kompleksą, kuris sietų baletą ir rytų jogą.

Tai efektyvi raumenų tempimo ir jėgos pratimų progama, stangrinanti ir dailinanti kūną. Šios gimnastikos pratimai skirti visoms kūno dalims: pečiams, krūtinei, rankoms, juosmeniui, pilvui, sėdmenims, nugarai, kojoms. Pratimai sudaryti taip, kad vienu metu dirbtų kuo daugiau giliųjų raumenų (kasdienybėje jų dirbti paprastai nepriverčiame!), tad jau po kelių treniruočių pradeda pastebimai dailėti figūra: riebalų masė nyksta, raumenys - tvirtėja. Atliekant bet kokį pratimą dirba visi kūno raumenys: tiek vidiniai, tiek išoriniai. Vadinasi, stangrėja visas kūnas ir riebalai proporcingai tirpsta visur.

Kam tinka kalanetikos pratimai:
Tinka tiems, kurie nemėgsta aktyvios mankštos – judrių pratimų, staigių judesių, šuoliukų (ar negali dėl sveikatos problemų ypač nugaros skausmu). Nori mankštintis efektyviai, bet „nenusivarant nuo kojų“.
Tinka paties įvairiausio amžiaus žmonėms! Jokio skubėjimo, staigių judesių ar sudėtingų pratimų.
Labai tinka negimdžiusioms moterims – lavinamas lankstumas, atliekami naudingi pratimai dubens kaulams ir klubams.
Tai pat tinka moterims norinčioms atgauti formas po gimdymo. Neperkraunant organizmo greit ir efektingai sugrįžti prie norimos figūros. Tinka dirbantiems sėdintį darbą, besiskundžiantiems nugaros, pečių, kaklo įtampa. Visas spektras pratimų yra skirtas būtent šioms problemoms šalinti. Be visko tai puikus būdas pažadint organizmą ryte, arba pailsėt po įtemptos dienos.

Pasak specialistų, kalanetika gali:

* atkurti ar suaktyvinti medžiagų apykaitą,
* sumažinti kūno svorį bei pakoreguoti figūros linijas (lieknėjama lėtai, tačiau užtikrintai),
* sustiprinti raumenis,
* pagerinti laikyseną,
* sustiprinti kraujagyslių sieneles (ši mankšta puikiai tinka kenčiantiems nuo venų išsiplėtimo),
* išmokyti valdyti savo kūną.

Kalanetikos užsiėmimų nauda, regis, neišmatuojama – tiek išoriškai, tiek iš vidaus! Gražėja kūno linijos – įgaunate „baletinę“ formą. Dailėja ypač probleminės vietos – šlaunys, klubai, sėdmenys, liemuo. Kūnas įgauna nebūtinai „manekeniškas“, bet harmoningas, proporcingas JŪSŲ formas.

Kalanetikos treniruočių data ir laikas: š.m. balandžio 9 d., 11 d., 16 d., 18 d., 15 d., 23 d., 25 d., 30 d., gegužės 2 d., 7 d., 9 d., 14 d., 16 d., 21 d., 23 d., 28 d., 30 d, 16.00 – 17.00 val.
Vieta: Visuomenės sveikatos biuras (Lietuvininkų g. 18, II aukštas, Marijampolė)
Registracija vyksta tel. 8 673 099 60, el. paštas a.ralyte@marijampolesvsb.lt


Atgal