Pradžia
Svetainės medis
DUK
Klausimai / Pasiūlymai
Versija neįgaliesiems
El. paštas (specialistams)
Paieška:
Naujienos
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Marijampolės savivaldybės
visuomenės sveikatos biuras
biudžetinė įstaiga
Lietuvininkų g. 18, Marijampolė
Tel. (8 343) 59 213,
info@marijampolesvsb.lt
Juridinių asmenų registras
Kodas 301618682

Kokio tipo visuomenės sveikatos biuro organizuojami renginiai Jus domina labiausiai?

Paskaitos
Žygiai
Sveikos mitybos skatinimo ir nutukimo prevencijos konsultacijos
Streso valdymo praktiniai užsiėmimai
Mankštos
Teoriniai–praktiniai fiziniai ir psichikos sveikatos užsiėmimai
Daugiau informacijos
Renginių kalendorius

<< liepa, 2019 >>
PATKPŠS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

























2014.12.09
Baigėsi sveikatinimo mankštos senjorams

Nuo 2014 m. spalio mėnesio vyresnio amžiaus žmonės nemokamai 2 mėnesius mankštinosi su Marijampolės sporto klubo „Remeris“ vadove ir trenere Edita Kulikauskiene. Užsiėmimai vyko du kartus per savaitę – antradieniais ir ketvirtadieniais, Trečiojo amžiaus universitete (Vytauto g. 47, Marijampolė). (1, 2, 3 pav.). Mankštas lankė apie 50 vyresnio amžiaus moterų.

Trenerės Editos Kulikauskienės mankštos senjorams skirtos gerinti laikyseną, koordinaciją ir pusiausvyrą, lavinti lankstumą, stiprinti nugaros bei smulkiuosius raumenis, pagerinti miego kokybę. Mankštos dalyviai dalinasi, kad trenerės mankštos pagerina ne tik fizinę, bet ir emocinę sveikatą. Kitos nemokamos mankštos planuojamos 2015 m. pavasarį.

Vidutinio ir vyresnio amžiaus žmonėms mankštos metu turi būti parenkamos fizinio lavinimo priemonės pagal specifinius amžiaus pakitimus. Pirmenybė teikiama tiems pratimams, kurie suaktyvina, palaiko arba atstato organizmo sistemų funkcijas, labiausiai nukentėjusias involiucijos eigoje. Kraujotakos sistemos pakitimai dėl amžiaus reikalauja vis atsargiau parinkti ir taikyti fizinius pratimus, kita vertus, privalu sistemingai treniruoti širdies raumenį.

Kadangi vyresniame amžiuje raumenų elastingumas sumažėjęs, labai atsargiai atliekami tempimo bei lankstumo pratimai. Negalima daryti pratimų staigiais judesiais. Fizinio lavinimo pratyboms reikia parinkti daugiau pratimų, lavinančių laikyseną, apsaugančių nuo kifozės senatvėje, stiprinančių “raumenų korsetą”, kuris garantuoja normalų stuburo paslankumą .

Fizinis aktyvumas yra svarbi sveikos gyvensenos dalis. Nepamirškite, judėjimo nauda ženkli ir jaunam ir senam. Kaulai, sąnariai, raumenys, o ypač širdis ilgai išliks jauni, jeigu bus pastoviai mankštinamasi.

Marijampolės savivaldybės visuomenės sveikatos biuro informacija


manksta_senjorams3.jpg 1 pav.

manksta_senjorams.jpg 2 pav.

manksta_senjorams_2.jpg 3 pav.
(Nuotraukos Editos Kulikauskienės)


Atgal